fredag 14 september 2012

Vänner & London -the movie

Vänner alltså! Har varit på en middag i kväll hos en kille som går till samma kyrka som Allan och Ruth. Fick träffa en massa sköna människor där och är nu helt uppe i de blå av lycka. Blev bjuden på födelsedagsfika hos en tjej imorn till och med. Alla är så snälla. Det är faktiskt helt knäppt egentligen att här kommer jag till ett nytt ställe och så bryr sig folk om mig för att vi alla är i samma stora familj. Jag gillart! Var samma sak när jag flytta till Hamilton. Det är ingen större skillnad om det är i Sverige, Nya Zeeland eller Skottland. Det finns trevliga människor att hänga med överallt. Det ända är det som Ruth sa när jag kom hem nu: nackdelen med att träffa människor man trivs med är att man vet att man måste säga hej då sen. Men det är ingen jag vill tänka på nu. Har ju bara varit här i två veckor...


Kära vännen Mårten har gjort bästa filmen från vår Londonresa. Kolla in den här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar