torsdag 14 maj 2009

En vecka kvar pa Nya Zeeland!

En dag till att jobba. En till vecka pa Nya Zeeland och sen... ja sen! =) Jag alskar det har landet med alla manniskor men nu ar det dags att gora nagot nytt. Jag kan inte ga eller springa just nu for att jag ar sjuk, sa de ar ar jatte trakigt och jag blir bara sa rastlos. 
Men jag sa laddad for inta Sverige igen. Jag oerhort forvantansfull infor allt som ska handa efter de har. Paniken att lamna har inte kommit an, den kommer nog i helgen. Trakigt att lamna alla kompisar och kyrkan sa klart. Men de ar dags nu att aka hem. Det blir kallare och kallare och det ar verkligen host har nu. Sommarn ar gott sa ett plus till for att aka hem. 

Idag nar jag hade sovit ett par timmar pa eftermiddan, for att jag var helt slut, sa vaknar jag upp och insag att klockan var 14.45!!! Panik. De ar den tiden jag alltid brukar aka till skolan for att hamta kidsen men grejen var att bilen var pa verkstan och jag skulle hamta den vid typ tva. Sa snappt upp och in till stan, hamta bilen och gasa ivag till skolan och jag kom pa natt satt i tid.. men oj vad forvirrad jag var. Folk stirra och undra vad de var for yrvader de sag nar jag gick efter bilen. hehe... ja ja. de fixa sig. 

Jag saknar Halland. Kan inte fatta att de ar ett ar sen jag sluta dar. Det var ett underbart ar jag fick i Are. Allt var bara sa bra. Jag vill ha de tillbaka. Alla goa manniskor, stamningen och att allt var ganska sa okompliserat. En dag ska jag bo dar igen. Ett maste. Sa klart att de aldrig kan bli samma sak, men Are ar Are sa jag tror anda att den dag jag kommer dit igen kommer de va underbart. Jag gillar och dromma =)

Vill ha mest just nu:
  1. En kram av Jonas
  2. Jordgubbar
  3. Sommar
  4. Party med alla goa vanner hemma
  5. Familjetime!
Nu ska jag sova o bli frisk!
hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar