måndag 11 maj 2009

Inte langt kvar nu!

Hej hopp!
Efter att ha varit pa Nya Zeeland i 210 dagar sa 
har jag kommit fram till att: 
Basta platserna ar:
1. Queenstown
2. Milford Sound
3. Hamilton
4. Auckland
5. Cape Rienga 
+att hela landet ar fantastiskt fint o underbart.

Roligaste grejerna: 
1. Att mamma, Karin och Jonas akte hela vagen hit for att halsa pa mig.
2. Ga Tongariro Crossing
3. Hoppa bungy jump
3. Se och simma med delfiner
4. Riverbording
+ hoppa fallskarm, padla kajak, vandra, ha bra stunder med vanner o bara va i kyrkan.

Mest nojd over:
1.Byggt upp ett nytt liv fran noll.
2.Lart kanna en massa fantastiska manniskor
3. Lart mig mer engelska
4. Rest runt och sett en massa
5. Levt med en familj som inte har varit varldens lattaste alla ganger och anda statt ut +med varldens storigaste hund. 

Saknat mest:
1. Att ha familj och vanner nara. 
2. Krama Jonas
3. Pappas rabarberkram
4. Att de ar ljust lange pa kvallen 
5. En vanlig jul

Wow!
Jag kan verkligen inte forsta att min tid har pa NZ snart ar slut. Snart ar jag liksom hemma igen. Undrar hur de blir? Just nu ar allt valdigt jobbigt har. Jag ar sjuk och sa vill jag hem. Jag vet att jag borde njuta som bara den, men det ar sa jobbigt att veta att det kanske ar sista gangen jag traffar nagon, gor nagot eller ser nagot. Det ar sa tungt att lamna allt som ar sa bra har. Nu vill jag bara fa alla trakiga avsked overstokade. 

Jag ser fram emot att fa komma hem till en skon sommar. Det ska verkligen bli sa roligt att traffa er alla igen. 

11 dagar har jag kvar pa NZ, sen blir de fyra dagar i Hongkong och vipps sa ar jag hemma igen! 

Vi ses snart! (de var gott o skriva)
Ta hand om er tills dess!

En massa kramar!!!!

Ps. Skriv skriv skriv! Jag vill hora vad som hander hos er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar