torsdag 6 december 2012

En vecka kvar.

Hej!
Nu är de bara en vecka kvar tills jag kommer hem. Den här hösten har gått så vansinnigt fort men nu är jag väldigt redo att åka hem och göra snögubbar i snön. Här är det bara lite lite snö ---> för lite för mig.

Imorn kommer Anneli, Josse och Emil. Ser fram emot att ni kommer. Håller tummarna nu bara för att flyget ska ta er hit.

Igår så höll jag min sista presentation och lämnade in en rapport. Så nu är det bara ett arbete kvar och det är jag typ är klar med så det betyder en månads jullov! Jag är kanske inte är så förtjänt av det men jag ser ingen anledning till att avsäga mig det direkt. Jag har en stor besvikelse med min vistelse här: Napier Edinburgh University. Jag hade hoppats på Hogwarts, hårda prov, pressade föreläsningar och istället så är det de motsatta. Jag vet att jag ändå har utvecklats både i språket och att skriva men jag hade velat känna på känslan. Jag får kanske ta University of Oxford en annan gång helt enkelt. Eller vad säger du Jonas?

Jag har varit barnvakt till Sam en vecka nu. Mor och far har båda varit bortresta. Det har gått bra och vi har faktiskt börjat prata mer och mer. Men det ska bli skönt att inte vara så låst till fotbollstider, gå upp tidigt, laga mat och var tvungen och vara hemma varje kväll. Nu ska jag ut och uppleva Edinburgh det sista.

Snart ses vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar